افشای راز ویروس کرونا به عنوان یک سلاح بیولوژیکی توسط تلویزیون نورنبرگ آلمان / سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

image.png

آیا اپیدمی ویروس کرونا ابتدا در ووهان چین و سپس پاندمی آن در شماری از کشورهای جهان که روبه افزابش است، امری اتفاقی بوده یا طی یک پروژه برنامه ریزی شده صورت پذیرفته است؟

گزارش ویدیویی منتشر شده در تلویزیون نورنبرگ آلمان به افشاگری درباره کرونا ویروس می پردازد. بنابر نظریه های مختلف که از زمان انتشار و اپیدمی این ویروس در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است، عده ای معتقد هستند که این ویروس از خفاش و عد ه ای دیگر بر این باور هستند که از مار به انسان منتقل می شود. یک پزشک متخصص ویروس شناسی به نام دکتر آلن کانتول (Alan Cantwell) که آزمایشها و مطالعات زیادی در زمینه ویروسها انجام داده است، اعلام می دارد که از سال 1987 این ویروس را می شناخته و می گوید که از ده سال پیش متوجه شده که این ویروس را دانشمندان در آزمایشگاه به منظور یک سلاح بیولوژیک و کشتار جمعی ساخته اند.

دکتر جیمز لاین وایلر (James lyons-weiler ) نیز معتقد است که ویروس کرونا یک ویروس ساخته شده در آزمایشگاه میباشد. در گزارش تلویزیونی زیر آمده است که این ویروس در شهر ووهان چین توسط 2 آزمایشگاه که یکی متعلق به خود چین و دیگری متعلق به جورج سوروس ( سرمایه‌گذار، بازرگان، کنشگر سیاسی، و نویسنده مجار-آمریکایی است) می باشد ساخته شده است

Hello World!