بیرون کردن یک بازیگر از برنامه زنده تلویزیون ایران پس از انتقاد از عملکرد مسئولان در مقابله با کرونا /سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

پس از اظهارات انتقادی و جنجالی امیرحسین رستمی، این برنامه برای دقایقی قطع شد و او را از این برنامه بیرون کردند.

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

پس از آن که امیرحسین رستمی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در یک برنامه زنده تلویزیونی از عملکرد مسئولان جمهوری اسلامی و پنهان‌کاری آن‌ها در رابطه با شیوع ویروس کرونا در کشور انتقاد کرد، این برنامه متوقف و این بازیگر از برنامه بیرون گذاشته شد.

امیرحسین رستمی دوشنبه شب ۲۶ اسفندماه در برنامه «فرمول یک» تلویزیون جمهوری اسلامی حاضر شد و علت حضور خود را بیان سوال‌هایش عنوان و در سخنانش از قرنطینه نکردن قم، پنهانکاری مقامات و تکذیب وجود کرونا، همچنین ادامه پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به ووهان چین انتقاد کرد.

او با اشاره به فیلترینگ تلگرام، گفت که چرا در این موقعیت دست خود را از روی دکمه فیلترینگ تلگرام برنمی‌دارید؟ و چرا با «سلطان فیلترشکن» مقابله نمی‌کنید؟

پس از اظهارات انتقادی و جنجالی امیرحسین رستمی، این برنامه برای دقایقی قطع شد و پس از آن مجری برنامه اعلام کرد که «به دلیل اینکه صحبت های امیر حسینی رستمی مغایر با فضای ما بود از ایشان خواستیم در زمان دیگری مهمان ما باشد.»

حرف‌های انتقادی امیرحسین رستمی در آنتن زنده تلویزیون ایران و بیرون کردن این بازیگر از این برنامه زنده تلویزیونی با واکنش‌های بسیاری در شبکه های اجتماعی همراه بود.

برخی کاربران حرف‌های او را «حرف دل یک ملت» دانستند.

جمهوری اسلامی در روزهای گذشته نیز برخوردهای امنیتی با انتقادات و اطلاع رسانی درباره شیوع گسترده کرونا در ایران داشته و حتی مقامات قضایی اعلام کرده اند که برای افرادی که در شبکه های اجتماعی اقدام به اطلاع رسانی کنند «برخورد قضایی» خواهد کرد.

این در حالی است که افکار عمومی در ایران نسبت به مخفی‌کاری مقامات جمهوری اسلامی در قبال شیوع ویروس کرونا نگران است.

Hello World!